You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

4 Mart 2012 Pazar

Blogumdaki minik yenilikler :D

Bugün neredeyse günümün yarısını blogumla ilgilenerek geçirdim. Halbuki bugün ders çalışacaktım :P

Her neyse neler ekledim onlardan bahsedeyim. Öncelikle girdiğinizde zaten hemen farkedeceğiniz video bölümü, birkaç sevdiğim şarkıyı ekledim, bunu en başından yapmak istiyordum ama daha yeni öğrendim nasıl yapılacağını :P

Ve ve Günün Korece ve Japonca Kelimesi diye bir uygulama ekledim. O kısımda hergün yeni kelimeler öğrenebileceksiniz. Kelimenin yanındaki hoparlöre tıklayarak ana dili Korece/Japonca olan kişilerden telaffuzu dinleyebilirsiniz. Ayrıca kelimenin hemen altında da İngilizce anlamı var.  Derseniz ki "Ben hergün senin blogunu mu takip edeceğim yeni kelime öğrenmek için? Bunun daha pratik yolu yok mu?" Tabi ki var. Buraya tıkladığınızda sayfanın sol alt kısmında bu gördüğünüz resimdeki butona tıklayarak abone oluyorsunuz. (İngilizcesi zayıf olanlar için tarif ediyorum. İngilizce bilenler zaten rahatlıkla yapabilirler ^^ ) Ve böylece hergünün kelimesini mail olarak alabiliyorsunuz. Kaçırma imkanınız yok yani, istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz. Şahsen benim böyle daha bakma fırsatımın olmadığı yüzlerce günün kelimesi var. İnşallah hepsini yazın kontrol edeceğim.


Son olarak bana e-mail gönderebilceğiniz bir ikon ekledim. Temmuz ayına kadar yoğun olacağım ama Temmuz'dan sonra "Şöyle yaparsan daha güzel olabilir ya da şu şarkı çok romantik çok ağlak eminim sen de beğeneceksin (daha çok duygusal şarkıları seviyorum malum ) bu şarkının çevirisini yapar mısın? gibi istek ve önerilere yanıt verebileceğimi tahmin etmekteyim :P Ama dediğim gibi bu aralar mümkün değil çünkü KPSS'ye çalışıyorum ve bu yüzden blogumu ihmal ediyorum :( Ama Temmuz'dan sonra dönüşüm muhteşem olacak dermişim :P Yok yok demeyeyim en iyisi.. Bir beklentiye sebep olmak istemem..

Her neyse kendinize çok çok iyi bakın.. Temmuz'da görüşürüz..


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder