You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

13 Nisan 2012 Cuma

JYJ Hep Yanınızda Olacağız :))

JYJTurkey'in gerçekleştirmek istediği bir video projesi vardı.. ve ve sonunda video bugün yayınlandı. Günlerdir bugünü bekliyordum hehe :D

Daha önce bahsetmiştim kuzenimi de Koresever yaptım diye, bu projeye onunla birlikte katıldık ^^ Fotoğraf çekindiğimiz gün aklıma geldikçe hahah neler neler yaşadık.. Öncelikle pankarttaki yazıyı bir Koreliyi çevirip ona yazdırdık.. Yani bizim pankartımız orjinal Koreli el yazısı :P (İtiraf ediyorum hayatımda hiç onun kadar tepkisiz bir Koreli görmemiştim.)

O gün Çinli bir Ajushi ile de bir münasebetimiz oldu :)) Ben pankartla fotoğraf çektirirken pankarta bakıp iyice okudu. Tabi okuyup tepki verince ben onu Koreli zannettim ama yanında eşi vardı o kesinlikle Koreliydi.. Pankartla birlikte fotoğraf çekindik, o da eşiyle bizim fotoğrafımızı çekti falan.. Ayrılırken ben "Kamsahamnida" dedim, amca da gülümseyerek İngilizce "Korece biliyorsun" dedi. Ben de "Birazcık" dedim. Sonra amca demesin mi "Ama ben Çinliyim". :S Haha ben bozuntuya vermemeye çalıştım tabi.. Ayrılırken de "Şi şi" dedi ama bilmiyorum anlamı nedir??

İşte Korece bilen Çinli sempatik amca ve eşi ( Fark ettiyseniz eşi hakkında hiç yorum yapmadım.. çünkü eşi hadi gidelim havasındaydı sürekli.. Akşam olmak üzere olduğu için hava çok soğuktu sanırım o yüzen öyle bir tavrı vardı. )



Her neyse asıl konudan sapmayalım.. Projeye iyi ki katılmışız, hem yapım aşamasında çok güzel anılarımız oldu hem de sonucu çok beğendim.. İnş. JYJ de izler videoyu..

İşte videomuz ^^

 

(Yalnız fark ettiyseniz videoda hiç çirkin kız yok ^^ Bu iyi bir şey mi, kötü bir şey mi bilemiyorum :P )



Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

Anber Arnika dedi ki...

"Şi şi" (aslında şie şie diye telaffuz edilir) anlamı Çincede "Teşekkürler" demektir ^^ eğlenceli bir yazı olmuş (^.^)

Yorum Gönder