You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

6 Ocak 2013 Pazar

Uzun Zaman Sonra "Merhaba" yeniden :))

Uzun hatta upuzun bir zaman olmuş buraya yazmayalı. En son KPSS yüzünden giremiyordum. Aklımda hep şu vardı; KPSS bitince nasılsa yazmak için çok zamanım olacak. Ama hiç de öyle olmadı. KPSS bitti gitti, kazandım ve öğretmenim şuanda.. Ama çok yoğunum, hiç dinlenmeye vaktim yok neredeyse.. Aslında bunun sebebi benim plansız bir şekilde hareket etmem biliyorum ama hala hergün işe gitme temposuna alışamadım. Öğrenciyken ne kolaymış istemiyorsam o gün okula gitmezdim ama şimdi zorundayım :(( 
Aslında birçok kez aklımdan geçti birşeyler yazayım, paylaşayım diye ama hep erteledim.Kısmet bugüneymiş :) Hımmm.. Buarada Korece kursuna başladım. İstanbul Üniversitesi'nde okuyan çok tatlı Koreli bir öğretmenim var. Çok iyi Türkçe konuşuyor ve 1 senede öğrenmiş. İnşallah ben de 1 senede onun Türkçesi gibi güzel Korece konuşabilirim.

Yaz tatilinde başlamış olduğum bir çeviri vardı zamanım olur da bitirebilirsem onu paylaşmak istiyorum inşallah. Her neyse, artık sık sık görüşmek dileğiyle.. Buaralar tek takip ettiğim ve çok beğendiğim "I Miss You"nun o muhteşem OST'uyla veda etmek istedim. Hala başlamadıysanız ya da izlesem mi izlemesem mi diye bir tereddütünüz varsa hiç düşünmeden başlayın derim çünkü gerçekten çok güzel bir dizi :)

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder