You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

20 Ocak 2013 Pazar

KIM JAE JOONG - There's Only You (Türkçe Altyazılı)

Jae Joong'un "Mine" adında mini bir solo albümü çıktı. Duymayan kalmamıştır sanırım :P Daha önceden Mine ve One Kiss'i dinlemiştim. Diğer şarkılarına bakma fırsatım olmamıştı. Bugün ilk defa "There's Only You" adlı şarkısını dinledim ve bayıldım. Ben genelde ilk dinlemede hiç bir şarkıyı beğenmem. Beğenmem için birkaç kere dinlemem gerekir ama bu defa böyle olmadı. Bu şarkı ilk dinlediğim andan beri aynı etkisini devam ettiriyor üzerimde. Bugün kaç kere dinledim sayısını hatırlamıyorum şuanda. İlk dinlediğim anda şarkının İngilizce çevirisi var mı diye araştırdım ve tabi ki çevrilmiş. Böyle bir şarkı bekletilemezdi zaten bu yüzden ben de hemen Türkçe'ye çevirdim. Ben çok beğendim, inşallah sizler de beğenirsiniz.

İşte benim ilk dinleyişte bayıldığım o şarkı... İyi Seyirler ^^


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder