You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

9 Kasım 2011 Çarşamba

Seviyorum Seni, Aptal

Herhangi bir yanlış anlaşılmaya yol açmadan başlığın bir şarkı ismi olduğunu açıklayayım :P

Şarkıyı Kang Chae E & Yun Do Hyeon birlikte söylüyorlar. İlk dinlediğim andan itibaren severek dinlediğim bir şarkı oldu. Bu yüzden çevirmek istedim bu şarkıyı. Kang Chae E'nin başka hiçbir şarkısını dinlemedim buarada. Hakkında küçük bir araştırma yapıp burada paylaşırım (inş :D )

Videoda  "We Got Married"in eğlenceli çifti Kim Hyun Joong ve Hwang Bo ya da kısaca JoongBo var. Şarkıyı onlarla birlikte dinlemek, izlemek daha da süper yapmış şarkıyı. Videoyu ben hazırlamadım ama hazırlayan arkadaşa teşekkürler çok eğlenceli bir video olmuş. Eminim siz de izleyince benimle aynı fikirleri palaşacaksınız. 

O zaman buyrun bakalım :) Umarım şarkıyı beğenirsiniz... İyi seyirler ^^


Kang Chae E & Yun Do Hyeon - Saranghae Baboya 






NOT 1: Altyazının çok küçük olduğunu yeni farkettim. Youtube'dan izlerseniz sanırım bu sorun çözülür :P 

NOT 2: We Got Married'de JoongBo'yu izlemediyseniz hala, çok şey kaçırdınız söyleyeyim :D

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Spring ^^ dedi ki...

cık cık cık olmadı ama böle.ben o kadar hyun hayranıyken we got married teki en can alıcı yerlerinden oluşan video yayınlamak..Kuzummm kıskandırma istersen beni kkkkk şaka şaka hayırlı olsun blogun kuzucum^^ bende seni seviyorum aptal---> kkkkkkk şarkının yeni versiyonu:D:D:D

Unknown dedi ki...

Be-Pu gerçeklerle yüzleşmen için, inan bana sadece senin iyiliğin için yapıyorum ben :D Kesinlikle hiç bir art niyetim yok bilirsin yani beni dimi? :P

Teşekkürler inş. böyle bir şeye kalkıştığıma pişman olmam :P

Hımmmm şarkının ismi kulağa hoş geliyor, yeni versiyonun MV'sini dört gözle bekliyorum. Ne zaman çıkar acaba? XD

Yorum Gönder