You can replace this text by going to "Layout" and then "Edit HTML" section. A welcome message will look lovely here.
RSS

24 Kasım 2011 Perşembe

ÖĞRETMENLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN

Bugün Öğretmenler Günü'ydü. Önce babam ve kardeşimin ardından bütün öğretmenlerin ve öğretmen adayı arkadaşlarımın öğretmenler günü kutlu olsun. (Özellikle ilkokul öğretmenim Rezzan Öğretmen ve lise edebiyat öğretmenim Ümit Hoca'ya sevgilerimi sunuyorum. İyi ki onlar gibi öğretmenlerle karşılaştım :) )

Buarada her dinlediğimde Rezzan Öğretmenimi hatırlatan bir şiiri paylaşmak istiyorum. Her Öğretmenler Günü'nde bu şiiri okuturdu. O zamanlar çok da anlamazdım ama şimdi her dinlediğimde duygulandırır beni :(

Bir öğretmen adayı olarak diyorum ki;
Dünyanın bütün çiçeklerini getirin, öğrencilerimi getirin bana..

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder